Parodoje BioFach 2020 – išskirtinė ekologiška lietuviška produkcija

Vasario 12-15 dienomis Niurnbergo parodų centre (Vokietija) vyksiančioje parodoje BioFach 2020 3,5 tūkst. dalyvių iš daugiau nei 100 šalių pristatys savo gaminamus ekologiškus maisto produktus ir gėrimus. Ši paroda – stambiausias pasaulio gamintojų forumas, kurio metu vyksta įvairūs verslo renginiai, diskusijos ekologinio ūkininkavimo bei ekologiškos produkcijos gamybos temomis. Paskaičiuota, kad pernai parodoje apsilankė beveik 52 tūkst. lankytojų iš daugiau kaip 140 įvairių pasaulio šalių; manoma, kad šiemet jų bus sulaukta dar daugiau. BioFach 2020 organizatoriai akcentuoja, kad renginys skirtas išskirtinai ryšių užmezgimui su potencialiais prekybos partneriais.

 

Vokietija yra labai svarbi kryptis Lietuvos žemės ūkio ir maisto produktų eksportui, todėl tikimasi, kad dalyvavimas šiame renginyje ir galimybė pristatyti jame savo produkciją padidins Lietuvos gamintojų šansus įeiti bei įsitvirtinti šioje prekių realizavimo rinkoje, o tiems, kas jau eksportuoja produktus į Vokietiją – praplėsti verslo partnerių ratą. Šiemet į renginį atvyks 11 lietuviškų įmonių: Ekoagrofarm – Adutiškio kooperacinė bendrovė (ekologiškų vištienos produktų gamyba), Orivega (ekologiško riešutų sviesto, užkandžių batonėlių, augalinių proteinų gamyba), Ekofrisa (ekologiškų kruopų gamyba), Acorus Calamus (vaistažolių produktų gamyba), Danvita (ekologiškų trapiųjų duonelių gamyba), Bioenergy LT (ekologiškų trąšų gamyba), Ekoagros (ekologinės gamybos ir nacionalinės kokybės žemės ūkio ir maisto produktų sertifikavimas bei kontrolė), Gusania (ekologiškų daržovių traškučių gamyba), Aurora Hemp Europe (medicininių kanapių produktų gamyba) ir Jovaigė (garuose virtų ir vakuume supakuotų burokėlių gamyba). Parodos dalyviai turės unikalią progą gyvai pabendrauti su potencialiais klientais, geriau suprasti jų lūkesčius, pasidalinti patirtimi bei užmegzti naujus naudingus kontaktus.

Sėkmės istorija

2017 m. įkurta natūralių augalinės kilmės maisto produktų gamintoja UAB „Orivega“ savo pirkėjams siūlo aukštos kokybės, ekologiškus riešutų kremus, pažymėtus prekės ženklu ORIVEGO®. ORI reiškia kilmę (angl. origin), o VEGO – tai nuoroda į augalus (angl. vegetable).

Pasak vienos iš bendrovės įkūrėjų, Ievos Pauliukonienės, įmonės gaminamai produkcijai kelią į tarptautinę areną atvėrė būtent dalyvavimas BioFach parodoje 2019 m. Įdomu, kad parodoje dalyvavusius ar apsilankiusius didžiuosius rinkos žaidėjus labiausiai nustebino įmonės gaminamo riešutų kremo pakuočių įvairovė - nuo perdirbamo plastiko iki stiklo linijos. „Rinkdami pakuotę mūsų produktui, galvojome apie skubantį modernaus pasaulio žmogų, kuriam sveiko maisto reikia greitai, patogiai ir bet kur. Įdomiausia nauja rinka, kuria džiaugiamės po praėjusių metu parodos yra Japonija, o perkamiausios produktas ten - ekologiškas migdolų riešutų kremas, nors tai yra ir brangiausias mūsų produktas,” - pastebi I. Pauliukonienė.

BioFach parodoje įmonė planuoja dalyvauti ir šiemet. Bus pristatomi nauji skoniai, kurių atitikmenų rinkoje nėra - tai ekologiškas žemės riešutų kremas su datulėmis bei ekologiškas žemės riešutų kremas su įvairiomis sėklomis. „Ši paroda taip pat puiki proga pasimatyti jau su esamais klientais bei tais, su kuriais derybas vedame ilgiau nei metus, tai Graikijos, Maltos ir Rumunijos distributoriai,” - teigia I. Pauliukonienė. Taip pat numatyta pasirašyti ir keletą sutarčių dėl prekyba įmonės produkcija Vokietijos parduotuvėse.

 

VšĮ Kaimo verslo ir rinkų plėtros agentūros inf.