Nuotolinis seminaras „Praktiniai e-komercijos patarimai maisto produktų ir gėrimų gamintojams“

Prekyba maistu elektroninėje erdvėje iki šiol buvo gana nišinė veikla, o nemaža dalis visuomenės maisto produktų pristatymą iš prekybos centro į namus laikė prabangos paslauga. Karantinas, taip pat išaugusi žmonių savisauga, e-prekybą išpopuliarino ir tarsi privertė paslaugos teikėjus pasitempti ir ištobulinti jų teikiamas elektronines paslaugas. 

Daugelis ekspertų neigia mitą, kad e-prekyba maistu yra nepelninga. Jų teigimu, svarbiausias aspektas norint išvengti nuostolių  - žinoti kaip valdyti kaštus, investicijas ir rinkodaros priemones.Jau šį penktadienį (lapkričio 20 d.) 8.30 val. kalbėsime apie tai nemokamame nuotoliniame seminare „Praktiniai E-komercijos patarimai maisto produktų ir gėrimų gamintojams“.

Seminaro pranešėjai:

- dr. Žydrūnas Stankevičius, Amazon pardavėjas nuo 2010 m., prekės ženklo „EnoVatti“ ir kitų sėkmingų ženklų įkūrėjas;

- Simas Šarmavičius - e-komercijos konsultantas;

- Simonas Šimelionis – prekės ženklo „Super Garden“ Amazon paskyros administratorius.

Registracija būtina. Ją užpildyti galite ČIA

Renginio programa


Maisto produktų ir gėrimų prekyba Amazon - gali tapti pelninga

Seminaro metu dr. Žydrūnas Stankevičius apžvelgs elektroninės prekybos platformos Amazon iššūkius ir galimybes pasiremdamas praktine savo prekybos Amazon platformoje patirtimi.

Viena didžiausių ir populiariausių elektroninės prekybos platformų Amazon jau paskelbė šių metų trečiojo ketvirčio rezultatus. Grynieji pardavimai trečiąjį ketvirtį sudarė 96,1 mlrd. USD ir buvo 37% didesni negu 2019 m. trečiąjį ketvirtį, kai šis skaičius sudarė 70 mlrd. USD. Įvairių tyrimų duomenimis ši platforma padeda pasiekti didžiausią pirkėjų auditoriją, todėl išlieka ir vienu didžiausiu pandemijos laimėtoju bei, ko gero, išliks artėjančiu, kiek kitokiu nei iki šiol, šventiniu laikotarpiu. Galima teigti, kad teisingai įvertinusiems savo produktų paklausą ir potencialą elektroninėje prekyboje, Amazon gali sugeneruoti nemažas, stabilias pajamas. Daugiau apie tai kviečiame pasiklausyti seminare.

Atkreipiame dėmesį, kad Lietuvos maisto produktų ir gėrimų eksportuotojams tai ypač aktuali tema, nes vienas pagrindinių ir šiuo metu galimų plėtros į užsienio šalis kanalų - elektroninė prekyba. Apie galimybes plėsti elektroninę prekybą į užsienį, klientų pritraukimą, rinkodaros priemones prekiaujant tarptautinėse e-platformose seminare papasakos e-komercijos konsultantas, lektorius Simas Šarmavičius.     

Kaip rodo e-parduotuvės „Barbora“ duomenys elektroninė prekyba maistu Lietuvoje pastaraisiais metais išaugo 2,3%. Užsisakyti maisto į namus ar biurą jau tapo tokia pat įprasta paslauga, kaip taksi išsikvietimas per e-programėlę. Pasaulyje, ši tendencija taip pat auga, todėl maisto eksportuotojai turi suklusti ir išnaudoti galimybę savo produktais užpildyti potencialią elektroninės prekybos erdvę.

Liofilizuotos uogos internetu? Tikrai taip!  

Apie savo patirtį bei rezultatus prekyboje Amazon kalbės įmonės UAB „Geld Baltic“ prekės ženklo „Super Garden“ Amazon paskyros administratorius Simonas Šimelionis. „Super Garden“ jau užsitikrino nemažą pirkėjų ratą Lietuvoje. Natūralaus skonio liofilizuotas „Super Garden“ uogas bei vaisius, taip pat įvairių daržovių pagrindu sukurtus mini užkandžius arba kitaip populiariai vadinamą  - funkcinį maistą, jau yra pamėgę daugelis: nuo jauniausių iki vyriausių skanautojų. Džiaugiamės, kad dėka didelio „Super Garden“ prekės ženklo atstovų įdirbio bei plėtros elektroninėje prekyboje, šias unikalaus skonio uogas, vaisius ir daržoves jau atranda ir užsienio pirkėjai.

„Super Garden“ sėkmės istorija bei kitais neįkainojamais praktiniais patarimais dalinsimės jau netrukus, lapkričio 20 d. seminare „Praktiniai E-komercijos patarimai maisto produktų ir gėrimų gamintojams“. Kviečiame registruotis ir dalyvauti!