Augalinė mėsa ir 3D spausdintuvu atspausdintas maistas. Ar taip atrodys mūsų pietų stalas 2021 metais?

Kompanija ADM, žinoma, kaip pasaulinė įvairių mitybos sprendimų novatorė, pasidalino savo įžvalgomis apie 5 pagrindines tendencijas maisto industrijoje, kurios paveiks vartotojų pasirinkimus kitais metais. 

Remiantis kompanijos atliktu tyrimu, artimiausiu metu išryškės padidėjęs vartotojų noras pirkti sveikatą gerinančius produktus ir preparatus. Dar viena labai įdomi tendencija, kuri pastebima nuo pandemijos pradžios yra padidėjusi paklausa tokių produktų kurie, tikima, mažina stresą ir nerimą. Kitaip tariant, populiarūs tapo tie produktai, kurie sudėtyje turi nuotaiką ir energiją „keliančių“ ingredientų. Ir tai nebūtinai yra geriamos konsistencijos nuotaiką keliantys produktai apie kuriuos daugelis ką tik pagalvojote. 

Dar viena įdomi įžvalga stebint pasaulines maisto inovacijas yra gyvūninio maisto alternatyvų populiarėjimas tiek maisto gamybos pramonėje, tiek vartojime. Ko gero nereikia ilgo paaiškinimo tam, kad suprastume, kodėl vis daugiau žmonių renkasi gyvūninio maisto alternatyvas - gyvūlių ūkiai išgyvena vis naujai atsirandančias grėsmes, o taip pat, nuomonė, kad gyvūninis maistas nėra naudingas sveikatai tampa vis populiaresnė.  

Nieko nenustebinsime pasakodami apie laboratorijose užaugintą mėsą ar Lietuvoje jau gaminamus svirplių miltus skirtus maistui. Tačiau galima daryti išvadą, kad ateities vartotojas yra tas, kuris rinksis augalinio pagrindo maistą, išsiskiriantį sveikatą gerinančiomis savybėmis, bei maistą, kurio alternatyvus pagaminimo būdas užtikrins jo saugumą, maisto kilmės atsekamumą ir naudą organizmui. Tad siekiantiems išlikti maisto versle privalu sekti visas pasaulines tendencijas. 

ADM kompanijos įžvalgas apie tai, kaip keisis maisto industrija 2021 metais rasite čia:

 https://www.businesswire.com/news/home/20201027005626/en/Top-Five-Global-Trends-that-Will-Shape-the-Food-Industry-in-2021