Amatininkai mokėsi, kaip „užkariauti“ socialinius tinklus

Antradienį lapkričio 26 d. vyko paskutinis seminaras „Tautinio paveldo reklamavimas ir pristatymas visuomenei socialiniuose tinkluose“ iš trijų renginių ciklo. Kauno kolegijos kompiuterių klasėje dalyviai ne tik susipažino su pavyzdžiais, bet ir patys atliko praktinius žingsnius, kaip „užburti“ savo tikslinę auditoriją socialiniuose tinkluose.

„Džiugu, kad atsirado tokie renginiai, kurių metu pasitikriname turimas žinias, įgyjame naujų ir susipažįstame su kitais kūrėjais“, - mokymų ciklą teigiamai vertino seminarų dalyviai.




Renginio metu dalyviai sužinojo, kokia yra socialinių tinklų reikšmė ir įtaka pardavimams bei rinkodarai, susipažino su reklamos turinio planavimo būdais ir idėjomis, pagrindinėmis taisyklėmis skirtinguose socialiniuose tinkluose, mokėsi individualiai kurti produktų rinkodaros strategijas.